Az autó átvizsgálás Budapest és Pest megye területén belül érhető el.
Számos olyan megkeresést, emailt kapok, melyekben kiválasztott típusokról kérnek információt. Itt sokszor motortípusokról, dízel-benzines dilemmákról, hibridek tartósságáról, vagy éppen az elektromos autók körül kialakult mítoszokról, városi legendákról kérdeznek.
Tanácsadás
Pont ezek a megkeresések inspiráltak a Tanácsadás szolgáltatásra, mely 30.000 Ft-ért egy óra beszélgetést tartalmaz, és további e-mailes segítséget a vásárlás és típusválasztás megkönnyítése végett. Jó érzéssel tölt el, hogy rendkívül pozitív visszajelzéseket kapok a vásárlás után az ügyfelektől a szolgáltatás hasznosságát illetően.
A legutóbbi írásom azokról az esetekről szólt, amikor már én sem tudtam segíteni az ügyfélnek, most jöjjön néhány szösszenet olyan átvizsgálásokról, amit el sem kezdtem…
Szemezgessünk az elmúlt év anyagaiból, hogy neked már ne kelljen megkérdezned. Legyen veled az erő és az internet hatalma – használd a Google keresőt, és könnyebb lesz a döntés.
BMW-t szeretnék jó motorikus állapotban, rozsdamentes karosszériával. A keretem félmillió plusz átírás. A válaszom erre, hogy ilyen autó nincsen jelenleg a piacon, és már nem is lesz.
Autó átvizsgálás Budapest
Szó szerinti idézet: „Kinéztem egy 2011-es 185.000 kilométert futott tsi Octaviát a Nagykőrösin. Mi legyen a következő lépés?” – Menekülj!
Találtam egy Renault Scenicet 1.5 dci 2008-as évjárat. Van e típushibája? Megbízható motorikusan, elektronika szempontjából? Tudnék e jobbat ajánlani? Válaszaim: Igen. Nem. Igen.
Ecoboost, Powershift
Ford Focus Ecoboost, Powershift automata váltóval. Ügyfél szerint fantasztikus az ár, ennyiért egy automatát sem látott. Mondom neki, ki sem megyek erre a kombóra, csak az idejét pazarolja. De erősködik, hogy élete vétele. Szerintem élete cumija, de mindegy, elvállalom. Próbakörön a váltó úgy üt, mint Iron Mike Tyson fénykorában. A motor még működik, de a diagnosztika alapján meg vannak számlálva a napjai.
Csajozós autó állapotfelmérése
Csajozós cabriót keresek nyárra. A keretem 6-700 ezer átírással. Sok gondolkodás után a válaszom: Hidd el nekem, nem akarod azt a csajt megismerni, aki erre az autóra bukik…
A bömös állapotfelmérések
Ez a csajozós motívum amúgy gyakran visszaköszön, általában a húszas, harmincas éveikben járó fiatalembereknél. Nemrégiben vizsgáltam át egy 320i-t, úgy 2005-ből. Olyan másfél millió volt az ára. Meg is jegyezte a vevőjelölt a haverjának, hogy ez az igazi csajozós verda. A lassan mattuló fényezést itt-ott apró rozsdás pörsenések díszítették, a kopott, szakadt beltért pedig egy tescos kormányvédő próbálta vidámabbá tenni. Sikertelenül. Én nem éreztem benne a bugit…
Egy jóbarátom ismerőse keresett meg a következőkkel. Életem azon szakaszába értem, hogy szeretnék egy igazán jó autót venni. Egy 530 d-t, ez az álomautóm – fejtegeti az ügyfél. A keret kb. négymillió, és olyat szeretnék amire nem nagyon kell költeni. Nyeltem egy nagyot és belevágtam. Nos az első szerviz könnyen lehet milliós tétel is (akár egy vezérléscsere), és akkor még nem tártunk fel különösebb hibát. Keress rá a gumi, fék és egyéb szerelési árakra, utána beszéljünk. Soha többé nem hívott, viszont vett egy szinte új Octaviát és rendkívül elégedett… Úgy érzi, megérkezett.
Összefoglaló – Autó átvizsgálás Budapest
Nem kell értened az autókhoz, arra itt vagyok én. Ne a kollégákat, szomszédot kérdezd, hanem olvass cikkeket a témában – meglátod, hasznodra lesz. Ha kérdésed van, a tanácsadás szolgáltatásom a rendelkezésedre áll – sokkal olcsóbb mint mellényúlni. A típusválasztásnál vedd figyelembe, hogy mindig a piac áraz – és ezt tűpontosan teszi. Ha egy típus gyanúsan olcsó, annak oka van – ezt az üzemeltetésnél fogod majd megfizetni.
Az cikkben felhasznált képek az illusztrációt szolgálják, nem a leírt autófelméréseken készültek.